Haha (:

Ni är riktigt gulliga ni 3 som fortfarande besöker bloggen fast den är oaktiv då jag skapat två nya ^^ En till mig och Anna och en till mig själv :)

Men nu ska ni få veta min egn bloggadress, tänkte först ha på bloggspot, men gud, man hittar ju ingenstans, så jag stannar på blogg.se, men nu som webblogg.se istället då mitt namn redan fanns på blogg.se...

och bloggen heter...

*trumvirvel*



Fotosmurf.webblogg.se (under omkodning!)

Rösta? :D

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Väldigt Off

Jag är väldigt off just nu på denna bloggen då jag skapat en ny egen på bloggspot samt att jag har skapat en ny med Anna, så är lite smått upptagen med att försöka koda om dem båda... Inte det lättaste och jag upptäckte att bloggplatsen kan man inte koda särskilt bra :S

Funderar

Jag funderar på att skaffa en ny blogg, som Anna får hänga på om hon vill... blir less på att det inte går att fixa så ni kan kommentera :S
Då är frågan, en ny blogg.se? Eller kanske blogspot? Inte devote, dom är så jobbiga... eller kanske jag ska ta bloggplatsen igen? Vi får se...

I alla fall så ska ni här få en bild på Yarrah Boko, vinnaren av Norrbottens Stora Pris!


Scandal Play ll





Nantucket







Som alltid är alla bilder copyrightskyddade vilket menas med att ni ej får kopiera bilderna utan min tillåtelse!

//Nikita

Scandal Play

Vem har vi här? Jo ingen mindre än den berömde Scandal Play! (:


Peabtravet i Boden

Där kommer jag hålla till större delen av dagen. Vi börjar resan 13.30 ungefär då vi ska och köpa ett till minneskort till moi, paraply och säkert något mer. Sen bär det av mot Peabtravet i boden där det 15.30 kommer vara en Islandshäst uppvisning, efter det, är det Ponnytävlingar kl 17.15, sen ska man väl försöka få sig någon mat (vilken tur att man har proviant med sig, hehe) Sen 19.05 går första starten i V75 där det är 15 lopp, ett av dem är Norrbottens stora pris där Scandal Play kommer leda defileringen ;)

Jag vet jag vet

Jag vet att det inte går att kommentera, jag är väldigt ledsen för detta och fösöker hitta en anledning. Ska när jag får ork och tid sitta och koda om hela sidan och se om jag hittar vad som var fel. Men om någon själ där ute kanske vet eller kunna ta sig en titt så skulle det vara guld värt!

Mejla till [email protected] (egentligen min fotomejl, men den jag kollar oftast) om ni skulle vilja hjälpa mig!

ännu en bild på mig och Sessan som Lisa fotat (:

//Nikita

Sometimes I walk in the wrong direction...

Ni kanske förstått att jag hatar detta med rubriker, men då jag alltid sitter och lyssnar på musik så tar jag alltid en bit från texten som jag tycker är bra. Just denna kom från Tears don't fall - Bullet for my Vallentine, riktigt bra låt på sina ställen, men ibland lite stressig xD Väldigt blandad, men i överlag är den grym! ;)

Hade tänkt sätta mig och göra en lista på alla saker jag skulle vilja ha i fotoväg, så ni ska få en samlad lista, ska även räkna ihop vad allt skulle kosta (sammanlagt samt allt jag har kvar att köpa)

Kan väl säga såhär, Mitt Nikon D7000 kamerahus (ev också Nikon D3s) Canon EOS 5D mark ll, Några objektiv från Canons L-serie till mk 2:an (mest för dom objektiven jag vill ha en Canon, de objektiven är så SJUKT bra, men då Nikon ligger bättre i handen samt bättre ordning på knapparna så valde jag de först å främst) sen bland annat Nikkor 70-200 2.8 VR till Nikon kameran(orna)... sen en massa andra saker. Men de kommer sen ;)

Lisa och Bond. Inte riktigt färdigredigerad, men hade ingen annan bild.

Try to find my place in the diary of Jane


Foto: Lisa Wennberg

Dressyrtävlingen

Här kommer lite bilder från dressyren, titta och njut! (eller nått)

//Nikita

Lite bilder

Jag lovade er lite bilder... här kommer några som jag fotade idag :)




var hinknisse så hann inte fota så mycket, men skulle vara en tävlin i Augusti också, så vem vet, kanske tar mig dit med ^^ (troligtvis då som hinknisse igen, men ska försöka fota lite mer då)

//Nikita

Long day

Ja, idag har det varit en lång dag. Jag är jättetrött, haha. Sitter och fixar bilder från tävlingen idag, fotade inte så mycket. Mest bara Juliah, Linnea och Ida.A. Jag var ju hinknisse också, Juliah ska ha med mig nästa gång också, så kan ju inte ha varit så dålig hinknisse i alla fall xD

Bilder från idag samt igår kommer upp på bloggen lite senare =)

Ajajaj...

Gud så jag bränt mig idag,.. ingen hitt direkt :/ En sak jag undrar, alla säger att det svider som FN när man bränner nacken, jag änner INGET, och den var superröd ju O.o Men benen, OMG, det svider, kliar och gör allmänt ont xD

Men bilderna blev jag nöjd med iaf, vilket är tur det, annars hade det inte varit värt att bränna sönder benen ^^ Inte orkat redigera någon så ni får se på bloggen, hehe. Men lovar att det kommer. Till dess kan ni få länkarna till Picasaalbummet där alla(nästan, alla som blev bra) bilder finns (:

Sen så ska jag ju med Juliah i morgon och fota när hon tävlar i Western. Kommer nog hålla mig i skuggan, för tror inte jag fick med mig några långbyxor xD

Klass LC2
Klass LC1
Klass LB1 samt prisutdelning Lag DIV lll

Om

Min profilbild

RSS 2.0